۞ نمای هفتم

4

دانلود پلاگین Frischluft Lenscare برای افترافکت

  • کد خبر : 601
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
دانلود پلاگین Frischluft Lenscare برای افترافکت

پلاگین Frischluft Lenscare محصولی از شرکت معتبر Frischluft می باشد . با کمک این پلاگین کاربردی و معروف می توانید براحتی افکت های بلور دوربین و افکت عمق میدان (DOF) را به صورت بسیار واقعی و حرفه ایی به تصاویر اعمال نمایید. اگر نیاز به blurs دوربینهای با کیفیت بالا و با قابلیت انعطاف پردازش […]

پلاگین Frischluft Lenscare محصولی از شرکت معتبر Frischluft می باشد . با کمک این پلاگین کاربردی و معروف می توانید براحتی افکت های بلور دوربین و افکت عمق میدان (DOF) را به صورت بسیار واقعی و حرفه ایی به تصاویر اعمال نمایید. اگر نیاز به blurs دوربینهای با کیفیت بالا و با قابلیت انعطاف پردازش دوبعدی دارید ، Lenscare بهترین انتخاب است. همچنین این پلاگین می تواند شما را از بار اضافی زمان رندرینگ ۳D رها کند این نسخه برای نرم افزار افترافکت می باشد .

 

Depth of Field

افکتهای ( DOF ) در دستگاه های نور واقعی برای یک گسترش مطمئن موجود است. این به صورت قوی در عکس و فیلم به عنوان یک عنصر استایل استفاده شده است. در گرافیک های کامپیوتری DOF معمولا با استفاده از تکنیک های ray tracing که زمان رندرینگ را به طور قابل توجهی افزایش می دهد، استفاده می شود . پلاگین Depth of field آن ها را به عنوان یک فرایند پست تولید می کند . این نیازمند یک بافر قوی برای محاسبات می باشد .

 

Out of Focus

Out of Focus نسخه سریعی است که بدون اطلاعات کامل هم کار می کند و یک blur با شعاع ثابت را برای یک تصویر کامل ایجاد می کند و همچنین یک مکمل خوب از Out of Focus می باشد . بنابراین ، برخی از ویژگی های اضافی را به خوبی ارائه می نماید . از طریق Depth of field ، امکان استفاده از یک لنز سفارشی کشیده شده وجود دارد علاوه براین ، موارد قابل تولید نیز وجود دارد . Out of Focus همچنین اعوجاج پس زمینه را برای مناطق نیمه شفاف ارائه می کند .

 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید .

حجم این فایل برای دانلود ۳MB است و حجم دانلود آن به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد .

فایل دانلودی حاوی آموزش نصب فارسی به صورت PDF خواهد بود .

پسورد فایل در صورت نیاز : filmcut.ir

لینک کوتاه : https://avanamatanin.ir/?p=601

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظر
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در زیر همان پست منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین و تهمت و یا سیاسی  یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.